![]() |
Показать все 2 сообщений этой темы на одной странице |
HLFX.Ru Forum (https://hlfx.ru/forum/index.php)
- Half-Life SDK (https://hlfx.ru/forum/forumdisplay.php?forumid=8)
-- Get the current velocity of a player in client (https://hlfx.ru/forum/showthread.php?threadid=3761)
Get the current velocity of a player in client
In server to get the velocity is "pev->velocity"...
How to get the current velocity of a player in the client ?
__________________
hl 4 ever
Something like this:
cl_entity_t *player = gEngfuncs.GetLocalPlayer(); |
vec3_t velocity = player->curstate.velocity; |
vec3_t velocity; |
VectorCopy(pparams->simvel, velocity); |
Временная зона GMT. Текущее время 21:46. | Показать все 2 сообщений этой темы на одной странице |
На основе vBulletin версии 2.3.0
Авторское право © Jelsoft Enterprises Limited 2000 - 2002.
Дизайн и программирование: Crystice Softworks © 2005 - 2024