MisterDeath
Частый гость

Дата регистрации: Nov 2010
Проживает: asd
Сообщений: 91
Возраст: 30
Рейтинг
|
Nightvision
I maked a Night Vision... this is the code:
C++ Source Code:
1 | gEngfuncs.pTriAPI->RenderMode(kRenderTransAdd); |
3 | gEngfuncs.pTriAPI->SpriteTexture( (struct model_s *)gEngfuncs.GetSpritePointer(SPR_Load("sprites/nvg.spr")),gEngfuncs.pfnRandomLong(0,7)); |
5 | gEngfuncs.pTriAPI->Color4f( 0.0, 1.0, 0.0, 1.0 ); |
8 | glBlendFunc(GL_DST_COLOR, GL_SRC_COLOR); |
10 | gEngfuncs.pTriAPI->CullFace(TRI_NONE); |
11 | gEngfuncs.pTriAPI->Begin(TRI_QUADS); |
13 | gEngfuncs.pTriAPI->TexCoord2f(0.0f, 1.0f); |
14 | gEngfuncs.pTriAPI->Vertex3f(0, 0, 0); |
16 | gEngfuncs.pTriAPI->TexCoord2f(0.0f, 0.0f); |
17 | gEngfuncs.pTriAPI->Vertex3f(0, ScreenHeight, 0); |
19 | gEngfuncs.pTriAPI->TexCoord2f(1.0f, 0.0f); |
20 | gEngfuncs.pTriAPI->Vertex3f(ScreenWidth, ScreenHeight, 0); |
22 | gEngfuncs.pTriAPI->TexCoord2f(1.0f, 1.0f); |
23 | gEngfuncs.pTriAPI->Vertex3f(ScreenWidth, 0, 0); |
25 | gEngfuncs.pTriAPI->End(); |
26 | gEngfuncs.pTriAPI->RenderMode(kRenderNormal); |
The result is:

But... how to render ALL objects in "fullbright" mode ??? ( but in CLIENT )

__________________
hl 4 ever
Сообщить модератору | IP: Записан
Сообщение: 124593
|